Lazy Words :
I.D.G.A.F
Follow Sini or Your Home
Just Me , Myself and I


Nur Syafina Binti Baderi , 18 years old already. Twitter : FieynAriff
I.D.G.A.F


♥Apple Pie♥

AIMAN ARIFF
17.1.2013 . ILOVEYOU ♥





Template & Skin by : Iyzik lorh
Sidebar , Header and other stuff : Make by myself , no copy copy :p
Images : We ♥ It
Best View : Google Chrome

Older Post | Newer Post
Kpopers mentah bash kita :(
Saturday 18 January 2014 | 23:10 |
Ohoiii . Rindu blog wehh . Kebosanan sementara tunggu nak pergi kerja petang karang ni haaaaa . Tapi nak keluar dengan Aiman dulu kejap lagi . Hikk . Lama tak jumpa dia . 

Aku nak laptop , nak edit blog semula haaa . Hmmm rindunya . Kalau dapat result SPM molek , nak request laptop ahh . Senang untuk masa depan . Cehwahh . 

Maccam macam nak cerita sebenarnya tapi tak tahu nak cerita mana satu and nak start macam mana . Hmmm terlalu banyak sangat kejadian peristiwa haram jadah sejak dua menjak ni . Haaa nak cerita pasal kpopers mentah yang cuba nak bash aku haritu . Ieyukkk nak bash aku sebab aku cakap Shila Amzah more talented than EXO . Lol . I am Malaysian and proud being Malaysian , mestilah aku cakap Shila Amzah tu berbakat . Tetiba berangan nak bash aku , ieyukk . Then kata aku haters dia . Hahaha dik , batak sangat nak popular ke sampai aku yang tak pernah kenal kau langsung ni kau label aku hater kau . Tolong jangan jijik sangat yer dik . 

And then , kau kata aku kapel haram ? Hahaha dah fitrah manusia ada sifat nak suka orang , cinta , sayang . Kau fikir dengan obses obses dengan kpop kau tu , tak dosa lah ? Aku malas lah nak cerita dosa pahala orang ni . Aku bukannya macam kau belagak jadi tuhan nak cerita dosa orang . Dosa aku sendiri tak terikira , buat apa nak peduli pasal dosa orang . Tu kerja Allah . So kau jangan nak belagak tuhan lah kan nak judge dosa orang , buat hukum sendiri . Bodoh . Aku ramai jer kawan kawan kpopers tapi takdeklah yang annoying macam budak mentah tak berbulu dua orang ni . 

Pastuh nak hentam aku dengan takdek point munasabahnya . Lol . Lawak betul . Dengan bertwitcon , bernama , berprofile dengan muka artis kpop kau tu , konon dah habis berani lah tu nak bash aku di sebalik fake acc kau tu ? And the last of story , kpopers lain pulak yang kutuk budak 2 orang bash aku tu . Hahahaha . Kesian adik adik akak ni . 

Kononnya tu nak pertahankan group kpopers diorang lah tu kan sampai sanggup nak bergaduh , then kutuk negara sendiri and tak mengaku malaysian bagai . Haha . You know tak apa maksud assabiah yang ada pada zaman jahiliah ? Hahaha eh lupa adik baru masuk form 4 kan , mana tahu maksud apa tu . Nanti belajar sejarah elok elok yer dik . Hahahaha . 

Ooohh and jangan lupa kirim salam dengan kawan kawan adik yang duduk planet mitoki matoki apa haram jadah nama planet kpopers duduk tu eh ? 

I'm not saying this to all kpopers . Ada sesetengah kpopers yang annoying tahap gaban sampai taknak mengaku malaysian tu sangat annoying yer anda anda semua . Sedar sedar diri lah sikit yang muka anda tu muka melayu . Ada sesetengah kpopers yang okayy and cara diorang minat tu tak annoying . Takdeklah sampai hina negara sendiri kan . So jadi kpopers yang goodgirl and goodboy okayy ? 

Maaf andai terasa . Lol . Dah kenapa ayat aku skema sangat ni . Hahahaha kbai .




0 Blue People